Det är maj....snart sommar....

Igår jobbade jag..faktiskt! På scania, mammas jobb. Kl 8-16.. det var dock en engångsföreteelse men det var ganska kul ändå även fast arbetet bestod av minst 5000 papper eller något. Tiden gick iaf i racerfart, bara för att man hade något att göra hela tiden. Hoppade till och med över sista fikat, för att jag inte var klar (vuxna fikar ofta). Fick sortera 800 kontrakt av lastbilar tror jag tillsammans med en annan tjej.. Det blev nog iaf någon slant som man tjänade ihop på de..

På kvällen sen åkte vi (jag och Johan) till Jonna och grillade. Jag var svinhungrig så jag åt massa mat, det var supergott. yammi.
Åkte förbi marenplan med bilen och fick se en liten skymt av brasan där, men shit vad proppat med folk det var där då. Var hela Södertälje vid maren eller? Nej, vi var inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0