Yrrrra på matteprovet

Idag hade vi matteprov. Om mitt under provet så börjar jag helt plötsligt må dåligt. Får ont i huvudet och får sånt där sus i öronen. När gjort klart sista uppgiften så är jag typ helt slut i huvudet, varm och trött. Så jag lämnar in provet och sen går jag ner till stan och tar bussen hem. Jag tog en ipren, så nu känns det bättre i huvudet iaf. Sov en halvtimme i soffan, vaknade knappt när telefonen ringde, personen som ringde la pecis på när jag lyfte luren (tror det var mormor, för hon ringde en halvtimme senare igen).

Jag hade velat vara med på idrotten idag. Vi skulle dansa. Var ju så kul förra veckan när vi dansa bugg. :) Och sen skulle jag ju åkt till gröndal och tränat oxå, men det får bli i helgen istället.

Nu ska jag läsa "Singoalla", boken som vi ska läsa i svenskan. En fin liten kärleksberättelse.

Min syster kom och bjöd mig på godis. Vad snällt av henne! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0