Viktsnack denna lördag (söndag)

Idag (igår) har det varigt en liten deppdag. Den har varigt tråkig och jag har gått och tänkt och oroat mig för en del saker. Men så kom Johan på kvällen och då går det inte att vara deppig längre. Tvärtom jag blir glaaaaad. Vi checka melodifestivalen och så hjälpte han mig med hela engelska redovisningen, (snäll pojkvän jag har :). Självklart så fick han belöning för det efteråt.. :)

Å så har jag bestämt mig för att jag måste gå upp i vikt, mitt mål är att gå upp runt 5 kg. Det tror jag skulle vara mycket bättre för mig eftersom jag dalat en del de senaste månaderna. Det kommer bli jobbigt eftersom att jag inte är så förtjust i mat, men det blir väl att tvinga i sig. Samma sak som att hitta tid för att börja träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0