Resa <3

Just nu är mamma påväg till Arlanda för att hämta pappa och Chriz. De har varigt i Kina i 2 veckor. Känns inte som att det gått två veckor sedan de åkte. Har varigt ganska lungt här hemma, bara tre tjejer. Men det ska bli kul att de kommer hem. Hoppas de har handlat med sig något fint till mig, det är ju rätt biligt där. De hade iaf lovat mig..hehe
Jag hade oxå gärna åkt till Kina. Mamma och jag var ju i Grekland i somras men vad är det mot Kina? Och när vi var i Grekland så kunde vi inte göra så mycket mer än att gå ner till stranden eftersom mamma hade haft av sin hälsena och gick på kryckor. Men om lite mindre än två månader ska jag ju ut och resa igen. Då åker jag till Ungern med Johan och några till. Eller några och några, det är nog ganska många fler, fast sådana jag inte känner. Men det ska bli kul iaf hoppas jag, längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0