Helg

Ohh söndagkväll..
Det känns som ännu en helg som jag stressat mig igenom.
Det började i fredags då jag vart sist klar med uppgifterna på webblektionen och där med fick jag gå sist därifrån, missade bussen och fick halvsnabbt gå ner till stan istället. Gick till Vila som jag var tvungen? att gå till eftersom de hade firade ett år och hade bra erbjudanden. Köpte två tröjor för 100 kr, snygga var de. Tog nästa buss hem och jag hade tur idag att mamma var ledig och kunde köra mig till stallet och mocka så jag slapp göra det. När jag kom hem från stallet var det bara att fixa iordning sig och packa väskan och ta ner sovsäcken från vinden. Skulle hinnna med att äta också innan jag åkte iväg till kyrkan. När jag kom dit kunde jag varva ner, behövde inte stressa mer..det var skönt, hade en rolig kväll. Övernattade i kyrkans kapprum med Johan bervid mig, hehe ofta man brukar sova där lixom.

På lördan vaknade jag typ tusen gånger på morgonen innan det var dags att stiga upp. Mamma kom och hämta mig vid halv elva. Körde mig hem eftersom jag lovat mormor att åka med henne och handla, vi åkte och handla en present och mat, jag bar kassarna åt henne. Efter att jag packat upp varorna åt henna och skrapat fem Sverige lotter (skrapa fram 200 kr) så gick jag hem och börja skriva på mitt media arbete. Hann inte så långt förens mamma kom hem igen, då det blev en snabb lunch innan vi åkte till Gröndal för att träna. Vi motionscykla lite och så visade mamma hur man använde alla maskinerna så jag vet det på torsdag då jag ska åka dit själv. Sen körde mamma mig direkt till stallet, red lite bommar och cavalettihinder och hoppa lite, det var 1 ½ månad sen sist så man glömmer ju bort hur kul de e. Övningskörde hem sedan, inte hela vägen men en bit. Hemma åt jag snabbt och hoppa in i duschen och sen var klockan kvart i åtta och Johan kom. Vi åkte upp till tempo o handlade lite och så titta vi på melodifestivalen. Ringde och röstade tre ggr på Måns, han var ju grymt bäst. Jag skulle blivit glad om han hade vunnit, men icke, the aaark.....

Hinner inte mer nu fortsätter imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0