Cino 4

Idag var klassen i Stockholm på tekniska museet och såg på cino 4 filmen flyg. Det var väl rätt kul, när de spruta vatten och slog en i rumpan. Det var coolt att det var 4-D iaf. Och det var skönt att slippa skolan, vi slapp the english day in school. :P
Efter det så åkte vi till centrum, jag och Linnéa gick till Gina Tricot. Den affären asså, står ju och drägglar över allt jag vill haaaaaaa. Provade en fin fin gul sommar klänning, den fick dock inte följa med hem som jag velat, hade inte så mycket money så jag fick nöja mig med ett armband.
Sen gick vi till kungshallen och åt, smokfullt med människor. Men jag åt god mat, friterad kyckling, yammi.



Åkte tillbaka till Södertälje sen och träffa mamma, köpte en vår jacka åt mig på Lindex, hör och häpna. Den var stilig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0