8 mån <3

Igår fiarade jag och Johan 8 månader tillsammans. :) 8 helt underbara månader..
Så igår så gjorde jag våfflor åt oss två, de var jätte goda och jag åt till och med mer än Johan, ett hjärta mer haha :P Sen iaf så tittade vi på fotboll, vad gör jag inte för hans skull ;). Somna nästan i halva sista perioden, så jag fick köra iväg honom när matchen var slut, så jag kunde gå och sova. :P

Idag hade vi sista engelskalektionen med Bilal, haha skönt att få en ny på måndag, även om han faktiskt var lite rolig idag. Vi fick inte änns reda på våra prov och nu ger han sig ju iväg, men han sa iaf att proven inte såg bra ut, tackar för den...
Sen hade vi matte i hundra år kändes det som, ne men vi börja en halvtimma innan och slutade normal tid så det blev kanske två timmar. Hann iaf en bra bit i boken.
På gympan sen var vi bara 4 stycken på, resten av klassen var hemma och sov eller nått. Det var iaf jag, Linnéa, Micke och Karem. Vi hoppade trampett och Bengt fick mig att göra volter högt uppe i luften och snurra runt i ringarna. Det var läskigt men roligt. Mina organ låg lite hur som helst i kroppen efter det. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0