Dagens lista

Idag: Var på SRK några timmar sen åkte vi till min kusin som fyllde år igår. Efter det så åkte jag till M
Imorgon: Ska till stallet as always. Sen ska vi bli bjudna på middag på glashyttan
Igår: Stallet och på kvällen kolla jag på film (the holiday) med Linnéa mfl
Nu: Sitter här, ska kolla ett OC avsnitt sen I think
Vill se: OC :P
Vill göra: Pussas
Glad över: Att det är sommar
Arg på: Situationen
Stolt över: Att jag har lyckats kombinera skolan med hästen på ett mkt bra sätt detta år
Rädd för: Att bli (be)sviken
Nyfiken på: Killar
Lycka: Att älska någon som man vet älskar en lika mycket tillbaka
Sorg: Att älska någon som man vet inte älskar en lika mycket tillbaka
Älskar: En som jag inte vill känna något för
Hatar: Vill inte hata
Äter: Nyss varma mackor
Sover: Ska sova SEN
Dansar: Yeah
Lever: Den som lever får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0