Project fashion

Jag blir sur. Här hade jag skrivit ett blogg inlägg och så trycker jag på spara och publicera och vips så hade det blivit något fel så allt bara försvann. KUL!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag på matten så kom Lotti in och delade ut biljetter till inspelningen av "Fråga Olle" på måndag. Jag fick två biljetter, har ej bestämt vem jag ska ge den andra till. Någon som vill gå?

Nu har vi oxå kommit igång igen efter jullovet med vårat projektarbete, vår modetidning. Idag så hade vi möte där vi kollade upp olika tryckerier som verkar vara intressanta, och som vi ska besöka imorn (fast jag ska inte det). Sen så hade vi fått mail från Sigrid som skrev att hon ville ställa upp på en interjuv. Goodie :) Nu väntar vi bara på svar från Engla, tror inte hon kommer svara dock (tråkis) :P. Men men vi är på g nu iaf!

Ne nu ska jag åka till hästen min och se vad han är på för humör idag då. Vi ska rida ut i mörkret, läbbigt. Kul att jag har en häst som är en fegis :P.

74819-60

Matador i sin röda outfit!
Snygging där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0