Min sista lista - jag lovar

Idag: Sov till elva. Hade julspels övning i Tveta kyrka. Åkte hem till Johan sen, vi kolla oc. Sen skjutsade han hem mig för vi skulle ha kvällsfodringen i stallet.
Igår: Var på stan, handlade byxor och en kofta. Det brann på Lindex. Johan var hos mig på kvällen och typ halva natten.
I förrgår: Var i stallet. Hade julspelsövning i Hovsjö. Åkte till stan efter och fika med Johan mfl. Sen åkte vi till Heron, då alla skulle gå på bio förutom jag och Johan (vi hade redan sett filmen). Då började jag och Johan tjafsa, vi var väl lite sura ett tag. Efter ett tag så vart vi nykära igen ;P. Senare åkte vi hem till Linnéa och spelade leka par leka bäst med henne och Rickard.
Imorgon: Stallet. Vet ej mera i skrivande stund.
I övermorgon: Julfest i kyrkan, sen julspelsövning. Stallet. Vet ej mer.
Humör just nu: Sjung humör
Väder: Jag tror det regna imorse, vet ej för jag sov då. Men nu ser jag inte vad det är för väder, det är för mörkt. Några plus grader antar jag.
Bästa egenskap: Glad
Sämsta egenskap: Dålig förlorare
Favoritmånad: December
Tv eller film: Film
Bok eller tidning: Tidning
Bar eller nattklubb: Jag är dock för ung
Arbete eller skola:
Morgon eller kväll: Kväll
Klädsel just nu: Mjukisbyxor och fleece
Sällskapspel eller Tv-spel: Sällskapsspel
Kramas eller pussas: Kramas
Promenad eller bio: Bio
Öl eller vin: Bajs
Godis eller snacks: Godis
Byxor eller kjol: Byxor
Senast sedda film: Beck - flickan i jordkällaren
Komiker: Johan :)
Skådespelare: Mikael Persbrandt
Artist: Anders Johansson :P
Stamgäster på din blogg: Vet faktiskt inte
Förhållande eller singel: Förhållande
Kärlek eller vänskap: Kärlek
Glasögon eller linser: Har aldrig provat linser, men tror nog det är bättre
Storstad eller småstad: Storstad
Stökigt eller städat: Städat
Restaurang eller hemlagat: Restaurang
Tävling eller lek: Tävling
Jacka eller kappa: Kappa
Stark eller svag: Det är ju alltid bra att vara stark
Brun eller blek: Brun
Favoritbutiker: Gina Tricot
Favoritnöje: Åka på tävlingar med hästen
Favoritmat: Kebab
Händer eller fötter: Händer
Sparare eller slösare: Slösare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0