Idag är det måndag :P

Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska blogga om.. men man kan ju alltid berätta om något man har varigt med om, om man nu har det. :P

I helgen var jag i Västerås, jag och mamma var där och titta på när mammas kompis dotter prästvigdes. Det har jag aldrig sett förut, men jag tyckte det liknade lite när man konfirmerar sig.
Sen åkte vi till ett köpcenter i Västerås dåra och åt, och så köpte jag en födelsedagspresent åt Johan. Det är ett litet tag kvar, men det är alltid bra att vara ute i god tid. Ska inte skriva vad det var utifall att. Jag har hört att han kikar in här sometimes eller så har han bara gjort det en gång.

Har även varigt mycket med Johan och hans familj i helgen. Bio (götakanal 2) och julgransplungdring. Det är alltid trevligt att umgås med familjen Bengtsson. De är så snälla och fina. Och utan Johan så hade mitt liv blivit, ja jag vet inte vad. Vill inte tänka mig ett liv utan honom. Oj vill inte bli för djup här. Men han betyder så oerhört mycket för mig. <3

Imorn har jag sovmorgon, vilket är mycket skönt eftersom de har tagit bort 2 utav våra sovmornar nu när vi har det nya schemat. Och imorn ska vi börja med radio (tror jag, annars är det webb), det ska bli kul. Har sett fram emot att få börja med radio, det verkar vara kul.

Hej då
Chipp å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0