Gott nytt år!

Japp nu sitter jag här igen, efter ännu ett avslutat livskraft läger. Orkar inte skriva så mycket om det, mer än att det var lika bra som förra året..det ända dåliga var smågrupperna som var lite småtråkigt att gå på. Men ajja..

Förra året var jag väldigt trött när jag kom hem därifrån, då hade jag inte sovit något på hela natten (på nyår). Det är typ jätte dumt av mig att inte sova, eftersom jag så där konstig då. Sova 16 timmar i sträck med obekväma kläder på i soffan. =S Men i natt sov jag faktiskt 4 ½ timme. Det var bra för jag är inte sådär jätte trött nu, även om jag höll på att slumra när jag låg å titta på tv.

Men nu ska jag snart gå och sova, kommer nog sova ganska gott i natt tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0