Brand på Lindex

Idag åkte jag pappa och Denise till stan. Jag skulle kolla på ett par byxor som jag såg igår. Tyvärr så hade de byxorna trasig dragkedja och storleken mindre satt åt som bara den såå det blev inte de byxorna.
När vi kommer ut ur affären så luktar det rök och man ser hur det bara väller ut rök ifrån Lindex. Hela stadium såg man var helt rökfullt. Uscha... bara genom att gå förbi så började man lukta rök.

Aja så gick jag till JC och kolla på byxor, hitta ett par svarta machesterbyxor som var jätte sköna och satt bra. Även om jag aldrig har varigt speciellt förtjust i machersterbyxor så var de faktiskt fina. De var på rea dessutom så dem köpte jag. Och så köpte jag en kofta på rea på vila. Så jag fick ett par byxor och en kofta för 350 kr. :)

Sen när jag kommer ut från JC så har branden blivit större, det har kommit typ dubbelt så mycket rök och de har spärrat av större delen av gatan.
Jag passa på att ta lite bilder med mobilen.







http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/story/0,2789,967120,00.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0