6 mån

Ja idag har jag och Johan varigt tillsammans i 6 månader.. men för bara några dagar sedan var jag osäker på om det verkligen skulle bli 6 månader. Men slutet gott allting gott. Älskar dig <3

Dagen började med att gå till kyrkan. Efter kom mamma och hämtade mig och så åkte vi till kungens kurva. Var på hööks, köpte ett schabrak som är skeeeta snyggt :P. Skulle köpa ett träns oxå, men det som jag ville ha fanns inte men skulle komma in under veckan. Så det blir att åka dit nästa helg oxå.
Så var vi inna i några andra affärer och kolla, mamma köpte lite saker.
På vägen hem svängde vi förbi videoaffärn, hyrde en film. En skräckis.. hoppas att Johan har lust att titta på den med mig ikväll, annars skulle jag inte våga titta på den.
Fast det får bli en pussfri kväll med, hhee har fortfarande kvar mina svinkoppor.. ne det är inte så farligt som det låter, bara vanliga munsår som smittar.

74819-56

74819-47

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Naww vad söta ni e...hihi

2007-01-29 @ 21:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0