Kan inte komma på någon bra rubrik...hm..?!

Just nu känner jag mig jätte töntig. Sitter här med en genomskinlig mössliknade sak på huvudet, som man knyter under hakan (jag håller på att göra blonda slingor). Och så har mamma stått och stukigt igenom håret i de små hålen. Tror det tog en timme om inte mer, och ont gjorde det oxå. Spec när hon kom ner och stack mig i örona med pinnen. Men vill man vara fin får man lida pin, och vara lite ful oxå. Tur att ingen förutom min familj ser mig nu.

Imorn har jag engelska = NEEEEEEEEEEEEJ! I måndags så sa jag till mig själv, jag tänker inte gå på någon mera engelska lektion på hela den här terminen. Men jag tror inte att jag har något val.

Nu sa jag snart gå och tvätta ur färgen ur håret. Hoppas det nu blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0