Torsdag

Idag gjorde jag världens vurpa precis utanför mitt hus, min specialite. Dock var det inte lika farligt som förra vurpan när jag slog upp bäckenbenet. Klarade mig med två fetasår på båda lillfingrarna. Meen jag kan säga att det inte gör mindre ont för det. Kunde knappt hålla i tyglarna när jag red, svänga med ratten när jag körde bil eller tvätta mitt hår när jag duscha. Det sved.
Men nog om mina lillfingrar, inte de största problemet som finns i världen.

Imorn har vi avslutning, kl 9 i klassrummet då vi ska fika och ha julklappsutdelning. Janne påminde alla om att baka till imorn, tror jag att någon kommer att baka? Jo vars säkert. Men jag har inte bakat, kände att jag borde bidra med någonting så jag åkte till Willys för att köpa skumtomtar eller något. Men jag hittade inga. Åkte då till tempo men där fanns det inget heller. Ville inte gå ut från denna affär oxå utan att köpa något så jag köpte en baugett, den åt jag och mamma av när jag kom hem och den var god. Så tyvärr klassen så blir det ingenting från mig, hoppas ni inte blir sura, ledsna eller arga. Jag har iaf köpt en grym julklapp som endast kostade 20 kr, undra vem som blir den lyckliga att få den? Sen blir det avslutning i aulan kl 10 och den blir väl lika bra iår?

Ne nu tyckar klockan, dags för sängen!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Va skönt sarah att du bara kan köra runt till olika affärer som du vill!!=)
vilken frihet.
jag längtar!!!

2007-12-23 @ 01:33:45
URL: http://jossandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0