Söndag

Eftersom om alla tydligen får reda på saker genom min blogg "Sarah jag läste på din blogg att..blablabla". Så kanske jag ska skriva ett inlägg. Men min blogg är tråkig, har inget roligt att dela med mig om här.

Ni kan få en rolig historia att skratta åt:

Håkan besökte en spågumma efter en väl genomfestad natt. Han slog sig ned och utbrast:
"Jag vill inte veta ett dugg om framtiden, jag vill bara få reda på vad jag gjorde igår."

"Varför var Hitler världens sämsta golfspelare?"
"Han kom aldrig ur bunkern."

Hoppas det roade någon.

Ikväll ska jag baka pepparkakor, hoppas jag får lite julstämning då................................................

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0