Söndag

Värst vad det är många som lagt märke till min blogg idag då!
Trötter som jag är...satt och läste min bok som jag håller på med, och direkt när jag läst klart kapitlet så somnade jag bums. Vaknade en timme senare, virrig och snurrig. Tur att jag inte sov längre.
Om cirkus 45 min ska jag plocka upp Linnéa, vi ska åka till Ö-tälje hallen och kolla på grabbarna som spelar bandymatch. Länge sedan man gjorde det, man har knappast haft någon direkt anleding till att åka dit och 45 min senare försöka ta sig hem på något sett. Men nu när man har körkort kan det vara kul att åka på en liten roadtrip och dessutom heja fram en seger åt KU, maybe.

Idag är det den första advent. En väldigt speciell första advent iår. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0