Måndag och filmer på roxy!

Idag har vi tittat på två filmer på Roxy med skolan. Första filmen var Taxi Driver som jag bara såg halva av. Var tvungen att gå mitt i filmen, hade en tid hos läkaren. Han kände på min knöl i nacken som han sa var en uppsvullen lymfkörtel...... Bara jag inte har blivit smittad av Johan, min älskling har körtelfeber, sjukdomen som även brukar kallas pussjukan, kyssjukan eller nått. Läkaren sa att jag kunde ha fått smittan enbart just i nacken dåra. Men blir inte knölen större så ska det inte vara något speciellt.
Andra filmen var Garden State, den var ganska bra. Tyckte den inte hade någon speciell handling men den var rolig på något sätt, plus lite romantik vilket aldrig e fel.

Imorn blire nationella i engelska. Hör- och läsförståelse. Guuulp. Efter det blire film på roxy igen, Sjunde inseglet ska se. Får se hur den är, svartvit och allt. :P Sen ska jag hem till Johan innan utvecklingsamtalet i skolan!



Jag kan inte säga, hur vacker du är. En ros akvileja, var skönhet du bär!

image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0