Blottad

Igår när jag var på badhuset gjorde jag en liten bröstchock. Min bikini som låg orörd sedan i typ augusti hade tappat all sig resår så den satt jätteslappt, upptäckte inte det förens jag var i badhuset så jag hade inge val. Gick och motionssimmande lite med mamma, och när jag skulle hoppa upp från kanten så har den glidit ner och bröstet blottar framför en man, vad kan han ha vart typ 30 kanske. Bikinin åkte i soptunnan sedan när jag kom hem.

Var och köpte en ny bikiniöverdel idag iaf. Den plattar till brösten jättemycket, men jag tyckte den var så fin så jag köpte den ändå. Jag får väl helt enkelt acceptera att jag är ganska plattbröstad.



Annars idag så har jag varigt i stallet (som vanligt) :P. Sen var jag med älsklingen, han var lite sjuk så vi tog det bara lungt. Såg på Strandvaskaren och låg och mös. Jag läste oxå en bok för honom, om han nu orkade lyssna. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0