Hääästar

Igår så gymmade vi på gympan, så idag har jag ont i vissa delar av kroppen, känner mig lite stel. Men jag har iaf varigt och provridit tre hästar idag :):):) det går framåt. Den första hette Pom Pom, 166 cm eller så. Den killen hade väääääldigt mycket motor kan man säga, okej om han hade varigt en ponny då hade det varigt lite kul men en stor häst på 166 det är lite för mycket. Men han hoppade strålande bra.
Sen så fick jag rida Irish Coffee, 170 cm väldigt lugn och fin i alla gångarter men inte seg, ungefär så jag vill att den ska vara. Han hoppar bra han oxå.
Å så Princess, hon är 168 cm och en fin dam, lagom motor, är mest riden dressyr men kan hoppa bra oxå.

Ska kanske åka tillbaka dit och provrida de två sistnämda en gång till. De var duktiga och fina hästar allihoppa. :) Man kan se de på www.hasttips.se om man vill.

Igår var jag också på bio, med Johan, Linnéa och Rickard :). Det var roligt, vi såg Click. Bra film!

Skön studiedag
Pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0