Söndag

Igår provred jag en häst igen. På drottningholm, ett svart sto på 168 cm. Hon var en väldigt fin häst att titta på, men kanske inte lika farsinerade att rida på. Fick sitta och driva hela tiden och aldrig släppa handen. Nee ingen häst för mig precis, skulle aldrig orka eller vilja rida den hästen varje dag. Synd men så sant så.

Sen var jag med Johan på kvällen, han hjälpte mig med engelska läxan. Haha kul att sitta och plugga 1 ½ timme en lördagskväll. Men nu har jag den gjort, en lättnad. :)

Var och titta när Denise tävlade idag. En vanlig tävling på ridskolan bara. Jag fick vara prisutdelare, så jag hade något att göra. Men det gick bra för henne, hon var felfri och fick pris.

Sen så sa Mariele att hon ville sälja sin häst, och undrade om vi ville köpa den. Jag red den förra veckan och sa att: synd att den inte är till salu.. Men nu är den det. Så jag provred den igen iaf, och ska åka och provrida den några mer gånger. Får se om vi köper den då.

Tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0