Lördis

Imorse så åkte jag och mamma till hästcompaniet i Lina och kolla efter lite grejs. Vi hittade precis det vi sökte efter + lite till (brukar bli så). Köpte ett skrittäcke i ylle, ett bett, transportskydd å benlindor (som var coola) =P, fina saker blev det. Fanns mycket annat som jag kolla lite extra på, men man får väl åka dit någon gång senare när man har lite mer pengar.

Sedan åkte vi en sväng förbi SRK och glodde lite, det var hopptävling där. Och appropå det, jag ska tävla nästa lördag. Bara en liten klubbtävling 90 cms hoppning, men det är en bra början på Matador. Han har nog inte varigt och tävlat nå förut. Lite fyrspann i Polen i så fall ;P. Meeen vi var där i typ 20 min. Vi skulle middagsfodra i stallet. Och jag har aldrig sett mig själv så lerig och smutsig efter att vi tagit in alla hästarna från alla leriga hagar..urrrk.

Ska hoppträna imorn, det behövs. Måste träna träna träna träna. Börjar nästan bli en träningsberoende snart, på det sättet alltså.

Och imorn kommer Johan hem också :):):):):):)...vad jag har saknat min älskling! Ska klamra mig fast hos honom och aldrig släppa taget, det ska jag göra ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0