Lista

  Bara för att alla gör såna där listor så ska jag oxå göra det. Snodde en från en blogg :P

Namn: Sarah
Smeknamn: Ehh, har jag något? Kanske barry eller sötnos :P

Födelsedag: 3 oktober 1989

Bor: Södertälje/Pershagen

Ögonfärg: Bruuna

Hårfärg: Blond
Arbete: Brukar arbeta hos mormor ibland ;)

FAVORIT..
Färg:
Röd är fin, rosa är gulligt
Plats: Stallet, hehe :P
Drog: Johan kanske :P
Film: Kan aldrig svara på den frågan
Djur: Kan någon undgå det? HÄST
Affär: De flesta, jag älskar att gå i affärer
Serie: Brukar läsa Wendy ibland i stallet, så jag får väl ta den :P
Café: Brukar tyvärr inte fika så ofta, dock. Men tratten är mysigt
Skor: Mina svarta stövlar

BRUKAR DU..
Titta på dig själv i spegeln:
Varje dag
Gnälla: Oja, fråga de som känner mig
Skrika: Jag skriker mycket, men Denise skriker mer...så
Drömma mardrömmar: Inte så ofta, tur de
Drömma sexdrömmar: Kan man styra över sånt?
Försöka vara annorlund: Föröker vara så normal som möjligt
Klä dig i svart: Tycker inte om att klä mig helsvart. Men jag har fina svarta kläder
Hata folk: Jag hatar inte. Tycka illa om folk
Lite på folk: Föröker alltid lite på folk

NÄR..
Åt du senast:
Igår på hemgruppen
Läste du en bok senast: Candide, i skolan. Fast jag har inte läst klart den
Var på konsert senast: Förra sommaren, Uggla Lena Darin
Köpte något senast: En 200 g mintchoklad
Kysste du någon senast: I fredags
Svor du senast: Har kanske hänt någon gång efter min konfirmation också
Sjöng du senast: No way
Klagade du senast: På skolan
Är det sommar: Tyvärr vi går mot kallare tider

HAR DU..
För många vänner:
Man kan aldrig ha för många vänner
Tvångstankar: Har haft
Någon annan psykisk sjukdom: Var är det här för frågor...?
Färgat håret: Jaa rätt många gånger faktist, har haft kastanj, rött, mörkbrun, brun och blont hår
Brutit några ben: Neeej
Några piercings: Räknas öronen..?
Egen dator: Japp
Gjort bort dig rejält: Säkert
Bra självförtroende: Ja men jag jobbar för att få bättre
Kysst någon: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej, men jag gjorde det igår gråtandes i telefonen....
Varigt kär: Ja och tänk att jag är det nu
Blivit kär på nätet: Nee
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Vet inte :P
Velat vara otrogen: Vem vill vara det? Inte jag iaf

HUR..
Svarar du i telefon:
Mobilen: hallå, hemma: Sarah
Fördriver du tiden: Sitter vid datan
Mycket pengar har du: Lite
Tjänar du pengar: Hos mormor. Tjänade 100kr igår för att jag hade namnsdag :P
Bäddar du sängen: Ja varje dag, kanske en liten tvångstanke
Ofta diskar du: Nepp
Ofta städar du: Behöver inte städa, jag har det rent ändå. Mamma dammsuger
Går det på jobbet: Tack bra :P
Många stör du dig på: 158 st exakt.....allvarlig vet jag inte
Ofta träffar du din familj: Mycket ofta :)
Mycket äter du: Liiite, fråga Johan :P

ÄR DU..
Förstående:
Ja
Öppensinnad: Ja
Arrogant: Nehe
Osäker: Kan vara det i vissa fall
Intressant: Ja, jag har mycket intressant :P
Hungrig: Typ never
Smart: Absolut
Barnslig: Ja såklart
Liten: Japp jag är liten, 163 ca
Lätt: Ja det kan man väl säga 50 kg
Rolig: Ja, får höra det
Pratglad: Ne inte så värst faktist, skulle vilja vara det. Jobbar på det
Hälsosam: Ne knappast, fast jag har börjat att inte äta syligt socker på vardagarna, det går skit bra :P
Blyg: Ja med nya människor
Lätt uttråkad: Ja ganska
Arg: Jag blir lätt arg tror jag
Ledsen: Jag gråter typ hela tiden
Glad: Ja
Pålitlig: Hmm
Laglig: Ja
Filosofisk: Det skulle Anna Lena vilja :P
Svår: Jo, det är nog ganske svårt att förstå sig på mig
Positiv: Föröker alltid vara det
Orginell: Jaaa
Bra på att ge komplimanger: Johan säger det
Bra på att få komplimanger: Blir lätt generad :P

VÄLJ
Katt eller hund:
Katt, Casper
Vit eller svart: Vit
Varmt eller kallt: Mittimellan
Vatten eller land: Land
Telefon eller internet: Ohh båda
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Film
Leva eller dö: LEVA
Tjejer eller killar: Killar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0