Idag

Dagen börjar med att man vaknar (tack och lov), ganska trött tack vare att jag och Johan inte somna förens fyra eller något. Han sov nämligen här, vilket var mysigt.

Sen så bar det av till MATADOR, nu är han vår pålle. Red lektion idag, gick helt ok faktist måste lägga i hårdträning om jag ska vara med på KM om 3 veckor. Iaf sedan så åkte vi till hööks och handlade lite pryls, bla ett schbrak och en matchande öronluva :).

SÅsåsåså när jag förökte titta på TV, så slumrade jag till hela tiden, var ganska svårt att hänge med. Man blir så seg när man lägger sig i soffan, spec när man inte sovigt så mycket på natten, så man kan inte hålla ögonlocken öppna. Men iaf sen var jag tvungen att ruska livet ur mig, sätta lite färg på kinderna och så var jag och kolla på innebandyn. KU vann med 3-1(?) var det va..? Johan var bäst såklart, även fast han inte hade turen på sin sida att få bollen i nätet.

Började kolla på Beck..den var inte så bra idag så jag sluade titta i nyhetspausen. Gick och satte mig här iställe. Så kom Chrills hem och börjar bråka...hehhe....nu ska han väl få datan då, om han verkligen vill det =PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP, på honom.

Imorn blire stallet å sen sing a long :)

Chip å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0