Weekend

Helgen dåra

I lördags så var jag och pappa på stan. Jag skulle köpa jacka. Vi var inne i alla affärer och provade alla jackor. Men alla var för stora. Jag var till och med inne på barnavdelningen och titta, dock hittade jag ingenting där. Men tillslut fick jag den jackan jag ville ha på stadium,även om mamma hade förbjudit pappa att köpa den.....oooo. Men snygg är den iaf. :) Nu får jag ha den i flera år.

På kvällen hade vi tjejkväll. Så jag, Linnéa Jonna, Cilla, Susanna och Rebecca var på Crazy Town och åt. Det var huur gott som helst så jag till och med mådde lite illa efter. Sen åkte vi hem till Jonna, innan handlade vi lite godis, och så sjöng vi singstar. Vi var olika lag och så tävlade vi mot varann. Jag förlora 2 ggr av 3. Den gången mitt lag vann var när jag var med Linnéa och Cilla. Heehe de vann varje gång.
När vi sjungit oss hesa så spelade vi "med andra ord", två omgångar. Först var jag med Sussie, vi knäckte de andra och vann överlägset. Sen var jag med Jonna och vi ledde hela vägen men sen gick Sussies lag om på slutet...

(När vi spelade "med andra ord")
Sussie: Hitler kom därifrån...?
Jag: Ehhhhh....Danmark..

(HAHHAHAHAHHA)
Jag ber om ursäkt alla danskar. Jag tycker om Danmark men inte Hitler, bara så ni vet.

Men kvällen var verkligen as rolig. Vi måste snart göra om det flickor! :):)

Igår var jag på SRK, kolla när Sandra tävla KM. Tyvärr gick det inte så bra för henne, men det var ju kul att se de andra iaf. Träffa Marielle oxå, det var ju jätte länge sedan. :) Sedan vi slutade 9:an..eller jag träffade henne en gång efter det..

På kvällen så kom Johan (äntligen fick jag träffa honom igen), Gustaf och Sofia och hämta mig. Vi åkte och hyrde film. Det blev Scary movie 4. Den var väl okej, säkert bättre än en film om Hitler och andra världskriget eller vad den nu hanlade om.
Åkte hem ganska tidigt, eftersom jag skulle upp tidigt idag. 07.30 på en studiedag...grr. Var hos läkaren, fick recept på kraftigt smärtstillande tabletter..hmm mensvärk. Så fick jag göra mitt försa ultraljud, inte för att jag förstod vad som var vad på skärmen men spännande.


Nu ska jag åka till stallet sen ska jag PLUGGGGGGGGGGGGGGGA järnet inför Samhällsprovet imorn. Det måste gå bra.

Tjaaaoo

Kommentarer
Postat av: Jonna

Heeej Sarah. Du vet att det är på ditt ansvar att det blir en tjejkväll till va ;) Bara att börja planera =)

2006-11-28 @ 17:44:45
URL: http://blondinnerstinne.blogg.se
Postat av: Anonym

Jaa, det måste bli en bra en..

2006-11-29 @ 21:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0