Vinter..?

Hallå..
Igår var det kaos i snövädret. När jag skulle hem med bussen från stallet så gled typ bussen ner för backen vid hall och sen tog det stopp vid igelstaverket, kö. De hade stängt av vägen för att den lastbil hade kört i diket. Så då fick vi gå av. Gick till Östertälje station, kollade när tåget gick. Men det gick inte på 25 min så jag gick till Viksängen så fick mamma hämta mig där. Det tog ju en regäl stund för mig att komma hem, tur att jag inte hade brottom. Var iskall när jag kom hem sedan, då la jag mig i ett skumbad :)

Idag var jag på stan med Johan, vi kolla lite och sen gick vi o fika på waynes(?) coffee, myysigt.
Sen åkte jag till stallet som vanligt då, kalt kalt kalt.

Imorn åker jag till Åland med Johan och hans familj. Spenderar slutet av lovet där. Det lär ju vara iskallt, men Johan få vara min värmefilt hihi.. Ja men det gäller att packa ner varma kläder.

Glöm inte att titta på sing-a-long på lördag, då är Wendela Hebbes mediaelever med. I publiken dårå :P

Hade bra
Puss / SaSe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0