Temadagar

Nu har vi haft två temadagar i skolan. Tisdag och onsdag. Jag var i samma grupp som Sarah i min klass. Hehe Sarah och Sarah ;) Temat var hälsa..vissa saker hade ju då inte med hälsa att göra. Men det roligaste eller skönaste var massagen :), kostföreläsningen var också ganska intressant. Tråkigaste var yogan, knappast avslappnande. Kände mig ganska stel, och så gjorde man samma rörelse hela tiden.

Men idag har/hade vi ingen natur, så jag börjar inte fören 12.45. Har bara idrott sen slutar vi. Ganska onödigt kanske men jag ska vara med ändå. Nästa torsdag har vi dubbellektion naturkunskap, typ 4 timmar kuuuuuuuuuuuuul....not.
Fast jag fick ingen långsovmorgon imorse, tycker inte om att ha för långa sovmornar. Gick upp 07.30, åkte till stallet typ 8.15. Red och mocka..så har jag det gjort. Mamma får gör maten åt honom ikväll.

Nu ska jag spela Dx-Ball :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0