Sthlm & Lussebullar :P

Min helg har varigt bra. Hunnit med det jag skulle och hade planerat..hehe har varigt med Johan mestadels, det var det som var planeringen. Igår var vi i Sthlm, det var trevlans det, även fast jag blev lite gnällig när jag inte fick min kebeb när jag ville ha den, sorry vet att jag måste sluta gnälla hela tiden. Men när jag väl fick den så smakade den suveränt. Köpte oxå en skit ful tröja, hehe ne den var fin :P. Kul kul kul.
Å så såg jag kocken Ankan (Anders tror jag han heter) som var med i Fame Factory. Kom först inte på vad jag kände igen honom från, det var ju trots allt ganska längre sedan FF gick på tv såååååå. KOM TILLBAKA, soppa idol.



Ajajjaaja nu så har jag och mamma bakat lussebullar, vi vart så sugna. Sitter nu med AIK förklädet på, det trivs jag med :P. Katterna vart i alla fall goda.



Var i stallet idag oxå och har kommit underfull med att det kommar dröja läänge tills jag får tävla igen. Jag vill tävla. Men Matador är inte redo för det än, måste träna typ ett halvår först. Ville ha en hopphäst igentligen, men så köpte vi honom istället. Han kommer säkert bli en bra häst att hoppa med så småning om men måste ju jobba mycket på det.

74819-22





Just det, har ett till prov att lägga in på min lista. Naturprov (igen) den 21 dec, dan innan vi slutar :o. Japp där rök den pluggfria veckan då.

Det var allt..
(Saraffis?) - Hur kan man komma på något sånt?
Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0