Skolan som tar över

Oh det känns som om jag inte hinner skirva blogg så ofta annars så har jag ingen skrivlust. Ni ska bara veta hur mycket grejer vi har i skolan just nu. Lärarna bombarderar oss med prov och inlämningar just nu. Kan de inte ta lite hänsyn till att jag har en häst oxå som måste ses varje dag.
Ja jag gjorde ett schema på allt idag, kunde inte hålla koll på det i huvudet. Här är det iaf. :P

V.46
Candide berättelsen
V.47
Engelska "uppsatts", argumentative essay
V.48
Samhällsprov
Engelska prov, GPT 2
V.49
Engelska, muntlig pressentation
Naturuppgift, "Du blir vad du äter"
V.50
Medieuppgift
Svenska uppgift
Idrottsuppgift

V.51
FRIA! Jag ska alltså fria...hahhhaha

Intessant läsning?

Håller på att skriva min Candide berättelse nu. Den blir INTE bra kan jag säga. Men jag hinner inte göra någonting åt det just nu eftersom den ska vara inne på fredag, och imorn hinner jag typ inte skriva på den.

Jahapp
Jullov kom snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0