Lista.....

Är: Sarah, vem annars
Ger intryck av att vara: Sarah, vem annars
Mår: Det är ju okej
Ska: Snart åka till skolan
Har: Haft sovmorgon, varigt i stallet
Bör: Säga till Johan att jag inte är sur längre
Kan: Det kan jag också göra
Blir glad av: Kärlek
Har: Igen.. jag har ett liv
Vill ha: Mer tid kanske
Skulle vilja: Få bra betyg
Tycker om att: Vara med Johan. Stallet
Drömmer om: Att nå mina mål
Längtar till: Jul och efter Johan <3
Fasar inför: Godis
Har ett brinnande intresse för: Johan, ridningen
Bryr mig om: Mina nära och kära. Även fast jag är gnällig och sur rätt ofta
Trivs med: Johan
Känner obehag inför: Ibland inför framtiden..KRAV
Planerar att: Åka på tävling den 15..kanske
Bor i: Villa
Skulle vilja bo i: Trivs där jag bor
Klär mig gärna i: Älskar leggings
Äter gärna: Gott
Dricker gärna: Cider, juice
Tränar: Med Matador
Tittar ofta på: Bonde söker fru
Lyssnar ofta på: Radio
Läser: Skolböcker
Prenumererar på: Inget, men jag får tidningen häst & ryttare varje månad i brevlådan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0