Jag är listig :P

Idag: Läkaren, stallet och PLUGGAT
Imorgon: Skola, samhällsprov, aerobics på gympan, stallet, PLUGGA till engelskaprovet dagen efter. Hoppas jag får Johan som sällskap. PLUS JAG OCH JOHAN <3 FYRA MÅNADER
Igår: Var på SRK, Stallet (hheh igen) var med Johan
Nu: Orkar inte plugga mer, ska gå å se på tv
Vill se: På tv
Vill göra: Vara med Johan <3
Glad över: Att efter onsdag så är samhällsprovet och engelskaprovet gjort. Och att det snart är helg och globen
Arg på: Internationella relationer (samhälle) :P
Stolt över: Att jag har pluggat typ 6 timmar i sträck kanske. Fast det var jobbigt
Rädd för: Att det ska gå dåligt på provet
Nyfiken på: Vad jag får i julklapp i år.. :P
Lycka: Johan gör mig lycklig
Sorg: Skolan gör mig sorgsen
Älskar: Johan <3
Hatar: Ingenting (jag hatar faktiskt inte skolan)
Äter: Teatergodis som mormor brukar säga :P
Sover: Ja det ska jag göra om ett par timmar
Dansar: Japp RUuUmba
Lever: Japp det verkar ju så iaf hhihii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0