Studenter

Ja.. idag är man ju ledig från skolan, eller jag väljer att inte följa med på klassdagen. Har ingen dirket lust att spela laserdom..?

Igår tog min bror studenten, det var roligt. För det var vackert väder, det var varmt och alla hade fina kläder =P. hiiihi. Han fick en liten apa av mig, den passa honom bra eftersom det såg ut som en teaterapa. Men han var glad iaf och jag tjuvkikade på hans betyg lite (eller jag visste redan vad han har) och då vart jag lite deprimerad. Det blir till att jobba hårt om jag ska ha samma betyg som honom, meeen vissa har lätt för sig.

Igår kväll var jag så rastlös så mamma höll på att få damp på mig. Varför blir jag så rastlös när jag bara är ledig från hästen i en dag..... hur ska det gå. Men till min räddning så ringde Sussie =) och tyckte att jag skulle vara med henne, Carro och Johan å titta på film.

Och idag ska jag på min kusins student också, trevligt träffa släkten idag igen.

//Sarah be back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0