Grönan mm

Ja igår så var det skolavsluning då =) kanske inte världens roligaste sådan, då var det bättre i P-hagen =P men sluta det fick man iaf.

Efter var jag på grönan med klassen, som planerat så skulle vi alla åka tillsammans. Men så blrev det ju inte, men det var roligt ändå Sofia, Sara, Matilda och Mimmi. Även om jag inte är en sån som tycker så mycket om karuseller. Efter vi hade varigt där i några timmar, så mådde jag apilla, och det gick inte heller över. Direkt när jag kom hem så la jag mig i soffan, så fort jag reste mig så höll jag på att spy och där låg jag tills imorse, med alla kläderna på =P

Idag har jag varigt på Pershagenskolans avslutning. Kommer ihåg hur det var att stå där som 9:a. Hur skönt som helst, att ÄNTLIGEN få sluta i den skolan. Då var man hur skoltrött som helst, det senaste året har iaf skolan varigt mer eller mindre rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0