Dumma tant

Idag när jag satt och väntade på bussen vid en busshållsplats så gick en tant förbi mig och så säger hon: "Varför kan du inte le? Du är så kall, kan du inte änns le lite för att det är så vackert väder."
Och hon sa det ju inte direkt snällt heller, hon skällde ju nästan ut mig. Att hon kan gå fram och säga något sånt, hon har inget i mitt liv att göra. Tänk om tex min pappa slagit ihjäl min mamma och sedan våldtagit mig, och så säger hon att jag ska le för att det är vackert väder. Tant jävel, nu svär jag men jag vart så arg och irriterad.
Hon skulle åka med samma buss som mig sedan och då tittade jag jätte mycket surt på henne så att jag skulle visa att jag NU VAR sur. Men vet dock ej om hon såg. *grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

Nu något positivt, idag är det ett år sedan jag provred Bellami för första gången =) och sedan dess har hon bara gått från klarhet till klarhet hihh. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0