Även i drömmarna

Jag har nog sett för mycket på medicinmannen de senaste dygnen. För i natt så drömde jag att jag var kidnappad, med Denise tror jag. Vi satt ialla fall i mitt rum, och jag satt med mobilen och skulle ringa till pappa men den ända jag fick prata med var mamma (som jag tydligen inte kunde säga något till), men jag kommer ihåg vad jag skulle sagt: Vi är i Rönninge någonstans. Men iaf så slutade det med att jag hög ner den tjocke dansken (kidnapparen i medicinmannen) med 10 knivhugg i ryggen, fast jag tror att han levde iaf och då tänkte jag: Han kanske hade haft på sig en väst så att inte kniven gick in, men jag kände ju att han inte hade någon väst när jag stack kniven i honom. Men drömen tog slut där ändå.
Uhhh ruggit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0