Tråkig lista

Tre saker...

Tre namn jag absolut inte skulle vilja heta:
- Svetlana
- Ulla
- Ursula

Tre platser jag vill resa till:
- Barbados
- Mexiko         
- Rom

Tre webbsidor jag besöker dagligen:
- blogg.se
- bilddagboken.se
- lunarstorm.se

Tre tillfällen då jag ofta gråter:
- När jag är ledsen
- När det har gått dåligt med hästen
- När jag är lycklig ibland

Tre maträtter jag aldrig får nog utav:
- Kebab
- Räkor (ingen maträtt kanske)
- Nudlaar (inte heller någon riktig maträtt)

Tre platser där jag intar ett lugn:
- Hos Johan
- Hemma
- I mammas armar
- Kyrkan
 
Tre saker jag gärna gör när jag är ensam:
- Skriver blogg
- Sjunger
- Snyter mig ;)

Tre ord jag skrattar åt:
- Bajs

Tre jobb/yrken jag haft:
- Jobbat i stall / på ridläger
- Praoat på Lindex och möbelgalleriet om det räknas
- Städerska hos mormor

Tre yrken jag skulle vilja prova på:
- Tränare
- Journalist
-  Inom TV

Tre saker som jag är utomordentligt bra på:
- Gråta
- Skratta
- Gnälla

Tre saker jag skulle kunna lära mig:
- Rida bra
- Fotografera
- Engelska (kan väl inte vara omöjligt för mig..eller?)

Tre förebilder:
- Mamma

Tre saker jag har om tio år:
- Man
- Barn
- Häst

Tre ord som jag tycker är mäktiga:
- Älskar
- Älskar          
- Älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0