Soooooovmorn

Oj jag försov mig idag..ganska regält.
Först vaknade jag till lite när kl var runt 7.15-7.30, för då hörde jag att Denise tittade på julkalendern utanför. Sköööönt då kan jag sova en halvtimme till ungefär, tänkte jag.
Och somna det gjorde jag, och vaknade inte förens 10.20.....GAAAHAA. Jag börjar 10.20. Jaja jag har bara två lektioner idag och naturen hinner jag inte gå på och orka idrott efter. Jag kan ju åke till stallet i stället som jag annars inte skulle ha hunnit idag eftersom jag ska på utveckligssamntal idag.

Nu iaf så skickade jag just in naturrapporten till Peter. Usch, den vart inge braaaaaaaaaaaaa.

Men nu orkar jag inte tänka på den..ska klä på mig och sen ska jag åka till stallet. Igår red jag ju lektion för Jenny, det var fett bra. Matador gick fett bra, och det var skönt att någon som tittade och sa vad man skulle göra, och då gick ALLTING..fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0