Roliga citat

"Varje gång jag hoppar får jag en slags bon-voyage-känsla - det här har jag varigt med om förut" 
Matti Nykänen

Varning! Att röra ledningen medför omedelbar död. Den som ertappas med att göra det, kommer att åtalas.
Tågstation i England

"Ingen går till den resturangen längre. Det är för mycket folk där"
Yogi Berra

"Vi måste tro på den fria viljan, vi har inget val."
Isaac Bashevis Singer

För att undvika kollision körde jag på den andra bilen.

"Kommun betalade fest med strippa."
Aftonbladet

"Sprängämnen kan ligga bakom explosionen."
Expressen

"Hockeyproffset berättar allt om olyckan: "Jag kommer inte ihåg någonting."
Expressen

"Det här är den värsta katastrofen i Kalifonien sedan jag blev vald till guvernör."
Pat Brown

Särskrivningar:

Gift orm säljes

Köp din brud eller balklänning

Rök fritt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0