Onsdag

Dags att blogga igen kanske..

Idag slutade jag tidigt, hade ingen svenska och tyska så jag slutade halv 12. Johan var snäll så han kom och hämta mig i skolan å så åkte vi hem till mig i ca en timme. Sen skulle han iväg å jobba igen.
Så sen dess har jag suttit här och arbetat vidare på naturrapporten "du blir vad du äter". Jag börjar bli rätt trött på att räkna energivärde på maten osv. Men den ska ju faktist vara inne imorn så jag blir ju illa tvungen.

Ska träna för en tjej i stallet idag oxå. Det var sjukt länge sen någon såg mig rida, och det ska bli sjuktskönt att någon kan tala om vad jag gör som är rätt och vad som jag måste ändra på. Man klara inte att sitta och rida en unghäst helt själv utan hjälp...spec om man heter Sarah och aldrig har haft en unghäst innan.
Jag har allvarligt funderat på att sluta satsa seriöst på ridningen, typ och bara rida ut i skogen. Men då skulle det bli så tråkit i längden så jag har snabbt slagit bort de tankarna. DET LÖSER SIG NOG.

Ne nu har jag tagit en alldeles för lång paus från pluggandet. Rapporten skriker på mig..
På återseende :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0