Bloggit igen..hehe

Ja jag kan ju säga att jag inte är fullt så bra att skriva och uppdatera min blogg, lätt att bara slinka undan, orkar inte. Men nu sätter jag på min handskarna och är med i matchen igen...ehh det lät dåligt.
Men men jag kan ju börja med att jag var som vanligt den som vaknade sist i huset idag igen. Måste börja ställa om mig igen, imorn ska jag upp tidigt vid 7 och på fredag blir det ännu tidigare REDAN kl 3...........det är kanske ingen ide att ens gå och lägga sig. Jo men det är klart att jag ska, jag vill ju vara någolunda pigg när vi åker till Grekland ju. Jo det är bara två dagar kvar, måste börja packa idag. För imorn hinner jag inte. Ska ha ett avslut på min gamla ponny, BELLA. Ska på en hoppkurs en dag, hoppas det gå bra då siste gången lixom. Sen har jag ingen häst. Ska provrida Alonso någon gång när vi kommit hem från Grek. Jag har ridit honom förut, i maj nån gång. Hoppas han har utvecklats sen dess och blivit bättre i galoppen. För jag vill ha en häst. Jag utan en häst är inte jag, ett liv utan en häst är inget liv. Så är det bara.

Nu vill ni inte läsa mera som jag har i tankarna..kanske återkommer

Belliii

Bella visst är hon fin, men utseendet betyder inte allt. De måste ha ett klart huvud oxå =P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0